Advertisement

Responsive Advertisement

GetTing StREss?? eXaM nK dKAt loRRrr..

salam...
ni 2nd post aku sejak msuk blogger nih..
nyway..aku pn ngah konfius ni..ye ar...study
pn lum tntu phm ag..huhu..
pg tdi study applied..tjuk dpan2 leh ar nk megah sbb leh jwb
..tjuk yg blakang2 tu...pnig gak kple nihh...ptg ni nk kne jmpe ktua department water lak..aku msuk kelab rekreasi...bru msuk da jdi MT..pluang..hrp2 dpt la blaja ape yg ptot..mlm ni smbung study ag..subjek yg sme..susah doh...tu yg kne study byk kli tuh...kwn2 pn nk tido..lyn mmpi..dorg pn da pnat perah otak dri awal pgi tdi..cian dorg...

ni kes tensen lam kelas..haha..


baru2..ktorg lpak kt danga bay..ader ar abg felo ajk jln2..stu hri suntuk kuar..tgk pmandangan kt jb nih...ye ar kn...bdak 1st year..mne leh ader krete...nseb bek gak ader org tlg bwakkn..hehe..mlm tu lak ader jmuan rye kelab rekreasi yg aku ckp tuh...rmai gak alumni yg dtg..dak bru blaja n da gang pn stay bersama...iaitu kami laaa...aku..farah n wanie..segan doh..ramai sgt senior..yg da kwin...yg da ader krje tggi2..segan
tol...sronok tgk dorg..hrp impian nk grade tu tercapai..leh jdi cam dorg...kn3...
insya-Allah...

ni mse jln2...sronoknyeee

kne penjara..huhu..


Post a Comment

0 Comments