Bahasa Meeting

9:29:00 AM

Bahasa Meeting. sumber: Google

MEETING 1

2 Orang Melayu, 3 Orang Cina, 1 Orang India, 3 Orang Korea

Bahasa yang digunakan sewaktu mesyuarat: English



MEETING 2

1 Orang Melayu, 4 Orang Korea

Bahasa yang digunakan sewaktu mesyuarat: English + Bahasa Korea, Tapi yang banyaknya bahasa korea.

Yang melayu sorang tu akan jadi...krik krik krik krik...Dalam hati, apa yang korang cakap ni haa? Kena ambik kelas bahasa korea jugak la lepas ni.


Sape orang melayu yang dalam meeting kedua?


IQ.

You Might Also Like

6 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. krik krik..
    pe org korea tu ckap, depa mengumpat IQ ke haper hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorang cakap pasal kerja, sebab dorang lagi paham tentang kerja dalam bahasa dorang

      Delete
  2. Nak kena belajar bahasa Korea la pulak kan.. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, nak kena ambk kelas korea la plak lepas ni

      Delete
  3. guna bahasa isyarat je la.... huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahasa isyarat tak reti la plak uncle...

      Delete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers