Sebab

12:59:00 AM

-- --
Sebab tak ada orang nak tanya

Kau ok ke? Sihat tak? Kau sebenar ada penyakit ke? Ada efek ke kat badan kau kalau kau buat semua ni?

Sebab tak ada. Tak ada yang menanya.

Sebab kau sorang2 beb. Tak ada sape nak kesahkan kau sebenarnya. Kau sakit ke kau mati ke orang bukan kesah.

Yang orang kesah yang satu tu. Yang tu je orang kesah. Orang kesah dekat kau buat apa. Tak ada kena mengena pun dalam life dorang. Lain la yang satu tu. Ada hubung kait sana sini. Jadi pape dekat yang satu tu, habis la kau. Kau yang kena.

Sebab kau bukan sape2. Sebab tu kau tu tak ada sape nak menanya. Faham?

You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers