Salam Lebaran 1436H

9:42:00 AM

Salam lebaran buat semua.

IQ masih bekerja hari ini. Encik suami sudah bergoyang kaki di rumah sambil2 menunggu waktu berbuka. *haha, pagi lagi koottt. Tetiba je encik suami dapat cuti hari ni. Sepatutnya dia kena kerja separuh hari jugak tapi boss dia kemain la baik, bagi cuti camtu jer. Haishh...jeles nih!!

Sebelom kami memulakan perjalanan yang panjang esok hari, IQ nak mengucapkan,

Selamat Hari Raya Aildilfitri

Maaf Zahir Batin


Marilah kita bermaaf2an sesama kita, salah silap harap diampuni. Makan lemang jangan lupa orang kat sini. Hui3.

Perjalanan raya IQ tahun ni panjang. Almaklumlah dah berkeluarga ni, nak kena beraya dua2 kampung. IQ akan balik karak-terengganu-kuantan-pekan-karak-perak-melaka....haaaa...hambek kau...punya la jauh perjalananku kali ni. Moga selamat pergi dan pulang semuanya. Amiin.

Jangan lupa duit raya untuk anak2 kecil. Anak2 yang dah besar kita bagi senyuman yang paling manis sudah. Hui3. Ikhlas ni tau....haha!

Bak kata seseorang yang IQ terbaca dalam fb, tak payah laju2. Kampung tu tak lari pun. Yang lari tu masa. Ok, yang tu IQ tambah. Hui3.

Ok la. Selamat hari raya semua!!!

Izyan Balqis. 2015.


Raya berdua tahun ni, tahun depan bertiga pula. Insya-Allah

You Might Also Like

5 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. huhu slam kenal.
    rini tgk jam kat opis ni asyik pagi jer haha rasa lambat sgt bergerak ;p

    Selamat hari raya. jauh sungguh perjalanan tuh.

    ReplyDelete
  2. raya kat perak kat mana? hehe semoga dipermudahkan segala urusan :)

    ReplyDelete
  3. salam lebaran. hehe..

    Hati2 balik kampung. :D

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers