#34 Bosan Aihh

4:26:00 PM

huh!
fedup la macam ni
buat baik bukan orang nampak
buat jahat, mata kau orang macam cctv!

der,
kalau kau fikir kau-lah paling bagus
ajar aku
bukan arah aku

aku tahu aku siapa
tapi kau pun kena sedar kau sebagai apa
tinggi mana pun tahap kau berbanding aku
kau kena hormat juga

hormat.

tu je aku mahu.

ini tidak, kalau aku tak buat seperti yang kau mahu
kau balas?
balas tahi.
setepek kat muka aku, buat aku rasa hina sangat.
hina depan kau, hina depan mata orang lain juga.

siapa-lah aku der.
aku seorang picisan.

picisan. cebisan. tak siapa perasan.

IQ.2014

0 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD