#22 Adat-lah Tu

4:34:00 PM

Da dua kali
Da dua kali aku kena marah
Dengan orang yang ada bau bau bacang je dengan urusan kerja aku
Majikan aku sendiri tak pernah nak buat ayat sentap macam tu
Ini-kan pula mereka yang bukan bayar gaji aku

Yes!
Memang salah aku
Tapi boleh tak cakap baik2
Aku bukan hilangkan projek kau berjuta pun
Aku cuma lupa nak print dua helai kertas yang kau sendiri mampu nak print
Kau buat ayat sampai aku sentap
Yelah. Aku yang sensitif. Terlampau.
Kawan aku pun sama terasa. Dan dia pun sensitif sama.
Semua orang sensitif.

Kau je tak.

You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers