#4 Pasca Belajar

2:56:00 PM

dulu.
masa belajar.

penat la ngadap buku ni.
bosan kena belajar hari-hari.
apa yang cikgu ajar ni, tak paham la
rasa nak ponteng kelas la hari ni
assignment tak buat lagi, arghh!!
projek tak siap lagi!

sekarang.
habis belajar.

?

mana la aku tahu kerja macam mana.
aku tak dapat kerja lagi

HAHA!

baru nak praktikal ni.
feeling kerja sikit-sikit~

BOLEH LAAA~

c450e8f4e36311e2930d22000a1fb865_7
done!

You Might Also Like

7 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. akak pulak rasa nak belajar lagi...macam seronok je belajar zaman sekarang ni,semua di hujung jari,dulu semua di dalam buku rujukan...

    ReplyDelete
  2. nti dah kerja,
    penat la kerja, ble nak cuti nie, ble nak gaji ni .. haihhh :3

    ReplyDelete
  3. praktikal ok lagi..tp kalo keje yg betul2 pny mmg mencabar..hehe

    ReplyDelete
  4. ummiarissa~ kan? huhu, ada rezeki sambung la nanti..=)

    gugu~ huhu..mungkin..betul jugak kan..

    mizz erma~ tawu xpe...mungkin praktikal ni xrase betul2 lg

    pn~ aah..bru praktikal

    ReplyDelete
  5. Untungla da nak kerja da.. Heee.

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers