Main Masak-Masak

10:27:00 PM

 
hye semua!
 
wah wah korang, mentang-mentang malam minggu, semua seronok je kan mengular, pergi keluar hang out, shopping...*ok, ni terasa...hek3...IQ kepenatan sikit, lepas beli barang...barang keperluan jer...XD
 
sejak dua menjak ni, 3 stooges rajin nak main masak-masak, yelah...memandangkan ada senior kitaorang pinjamkan dapur elektrik tuuu...kitaorang main bedal jer la nak masak apa....kadang tak tahu nak masak apa, main taruk je dalam periuk...konon macam ala-ala chef tu, main campak je kan...tup tup...sodap...haha...berangan je ler...
 
da timbul kerajinan nak memasak, so...ada family planning gitu, waaahh, tong-tong duit beli barang dapur...senang dan jimat...haa...tak yah la nak keluar makan yang sekali keluar kadang-kadang hampir nak cecah sepuluh hengget sorang kan...kan...kan??
 
tadaaa~ barang dapur cukup untuk.....errrr...sekejap je ni bley habis.haha!
lauk-lauk yang telah dihasilkan...oleh chef IQ, chef wanie dan chef farah...hehe~
 
konon macam sedap, tapi biasa-biasa jer....ada nasi ayam, sup sayur, lauk sosej + sayur, cekodok manis, cekodok kentang....huargghhhh..lapar la plak....hek3....ada cadangan nak masak apa-apa tak? kadang da tak tahu nak masak apa, nak masak gempak-gempak, kena pinjam dapur mak cik kafe la kot...ngeh3....
 
selamat berhujung minggu kawan-kawan...=)

k.bai~

***kepenatan melanda...rasa nak tito jer~

You Might Also Like

8 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. pinggan hijau tuh sama lah kita
    ..masak bubur jagung ke?ode2 ke? ok juga kot..

    ReplyDelete
  2. sedapnya...wah dah boleh kahwin dah ni..masak2 semua dah pas..hehe

    ReplyDelete
  3. ha! masak kat sini bru sedap..kalau goreng2 dalam periuk nasik,bau pelik kuar..huhu

    ReplyDelete
  4. shi~ pinggan hijau tu wanie la cadangkan warna tuu..haha!

    kia~ haha, tiga2 tgh cari calon lagi la...=P

    nad~ biasa la, masak dalam periuk nasi mmg kdag2 agk plik bau dia...

    ReplyDelete
  5. ha ah..kalu masak gne periuk nasi..xpuas ar..lmbt ag satu..

    ReplyDelete
  6. wah kak iq. dah boleh kawen. wah wah wahh lagi wahh hahaha :)

    ReplyDelete
  7. shi~ mungkin jgak, dlu kitaorg pn ad mslh yg sme...huhu

    kura~ banyak la kwen dik oit...lambat laginye

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers