Wordless Wednesday #12 Berubah?

11:38:00 AM

425553_10150611836062454_625492453_9066014_919928801_n

ada kawan kat FB cakap

“amboi gambar mcm mak datin gitu.hahaha”

alamak, terlebih sudaaa~

tengah nak berubah jadi perempuan…perempuan yang lagi perempuan…

try and try..umur da makin besar tak lama lagi…hope boleh la kan? kan?

ok…bye!

*** keluar dengan chubby pun pakai macam nih, apa katanya? SUKA! hehe~

You Might Also Like

7 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. teringin nak pakai camni,cuma belum gua belum cukup keperempuanan jek.

    ReplyDelete
  2. comelnye pkai skirt..
    sy segan nk pkai skirt..
    sbb nmpk feminin sgt..
    tp muke sy ganas...
    huk3

    ReplyDelete
  3. cantik !
    aritu cuti ada cari skirt warna kelabu tp xjmpa ! sobs

    ReplyDelete
  4. dah pandai melaram kak iq kitewwww. amboi.. hahha

    ReplyDelete
  5. @Ecah Ecot
    aiyaakkk~ same ke bley wat boria la camni...haha!

    @Anyyss Shuhaimi
    ada masa nanti, anyys pun akan terserlah keperempuanan ..hehe~

    @NadiRah
    muka nad ganas ke? macam tak pun, pakai skirt mesti nampak lagi shomel! siyes!

    @iela_fadila alias
    ecelikan orang nak cari warna lain tapi tinggal warna ni jer, oleh kerana ianya murah, so...bedal jer...haha!

    @kura
    bila akak nak mula melaram kan...auwww~ haha!

    @Ahmad Haziq Azlan
    da pakai daaa...cuma tak show jer....heeee~

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers