Gambar Dengan Retis UTM

8:51:00 AM

458773_2964302179819_1029558860_2840828_1399135599_o

415352_2964335340648_1029558860_2840858_669751110_o

415352_2964335420650_1029558860_2840860_200922605_o
credit to owner punya gambar…pinjam sat nooo~

gambar-gambar ni hampir setahun yang lepas masa program Fenomena Fest anjuran kolej IQ…adegan gambar-gambar ni berlaku lepas bergambar dengan Najwa Latif…tapi apa-apa pun IQ minat band dari UTM ni sebab band ni sempoi habes!

band ni namanya….ntah ler, tak tau nak cakap sebab masa tanya dorang, dorang bagi nama Atta, padahal Atta tu nama salah seorang ahli kumpulan tu…band ni terdiri daripada budak-budak Archi…bermaksud Architect…suka budak-budak Archi sebab dorang memang sempoi dan stylish…

dulu IQ nak jadi budak Archi tapi abah IQ tak bagi….kalau tak mesti best….bukan sebab nak join diaorang nih….sebab memang IQ minat senibina…tapi nak buat macam mana….ada jugak dulu berhasrat nak cari pakwe budak Archi tapi simpan je la niat tu…..hehehe~ chubby dulu pun minat Archi dan pun mengalami masalah macam IQ….ayah dia tak bagi…hihihi~

ok, nak gi kelas…bye!

*** tak nak letak gambar Najwa Latif…lalalala~

You Might Also Like

2 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers