GeRhANa BuLaN 10/12/11

11:38:00 PM

pasti semua orang da tahu kan pasal gerhana bulan nih? buat pertama kalinya IQ dapat tengok secara live, sebelum ni tak pernah tengok depan mata…Alhamdulillah…sekarang dapat jugak peluangnya….

lepas tengok video kat atas ni baru la tahu masa yang agak tepat untuk tengok gerhana penuh…video kat atas ni memang terbaik la IQ cakap sebab ianya diselarikan dengan waktu kat Malaysia nih….

dan akhirnya IQ berkesempatan menangkap gambar gerhana ni dari luar balkoni bilik IQ, tapi lense tak panjang…so…kecik je la nampak bulannya….heeee~~~

IMG_1192 editpinjam kamera Farah, dia da balik nanti baru bagitahu….heeee~ habes laaa~ =P

langit sangat cantik malam nih kan? penuh dengan bintang-bintang….bila da nampak kebesaran-Nya nih, terasa kerdil sangat diri ni….kiamat makin dekat…apa tindakan kita semua? Wallahua’lam…hanya diri sendiri tahu akan tindakan diri sendiri dan persiapan dalam mengadap-Nya…

selamat malam semua.

sekian

*** duduk sorang-sorang dalam bilik ni kena kuat! yeaahh! kuat!

You Might Also Like

4 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers