sLiDeShOw gAmBaR pHoToShOp~

6:26:00 PM

sila play, internet di UTm makin laju, so…play ler~ heee~

ntah kenapa, IQ makin seronok nak upload video-video IQ kat youtube….sebelum ni IQ ada buat macam-macam video…cuma tak dapat nak letak kat youtube sebab kengkangan internet…dan Alhamdulillah….nak upload video kat youtube sekarang makin laju di UTM nih…

terima kasih UTM!

gambar dalam video tu ada macam-macam jenis gambar, dan gambar pemandangan semua yang IQ ambik sendiri, gambar potrait dan budak pun sama…cuma kalau ada IQ dalam gambar tu, maknanya bukan IQ la yang tangkap…heee~~~

gambar diedit menggunakan efek HDR Toning…nak tau apa HDR Toning? klik di sini…dan untuk gambar kartun tu plak…camne nak buat? klik di sini pula…heee~

ok la, see ya!

 

***ingat nak letak video je tadi…bantai ada explaination lak…huu~~ sorry sorry!

You Might Also Like

2 025 Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers