pEpErAnGaN bErMuLa

4:00:00 PM

haaaa….eh? awat terlopong macam tuh? owh..terpikir ek kenapa tajuk IQ macam tuh? ni nak gitau sket…ada blogger cari pasal dengan IQ…panas tak hati kalau ada orang nak berperang dengan kita? panas kan? haaa…tu la pasal, IQ ni tak pernah kacau orang…dan secara rasminya, IQ nak balas balik apa yang berlaku sekarang nih! nak tahu apa yang blogger tu tulis pasal IQ??? klik di sini

meh kita balas balik…..sebelum tu…meh nak kasi intro baik punya…


tengok!
logo pun da macam logo ahli kongsi gelap!
ishhh3~~

sembang kemas ni da banyak kali tak puas hati dengan IQ…siyes! yang ni da tiga kali sembang kemas serang IQ…first serang, memang baik la kan….ni yang kali ketiga da..mana boleh tahan…

dengan kuasa yang IQ ada..

dengan ini, IQ seraaannggggg!!!

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

mortal combat blogger

hahahahahahahaha!!

baru puas hati IQ!

rasakan ‘kuasa’ photoshop IQ

hahaha~~

versi mortal combat IQ bagi…

nak berperang dengan IQ yer…

heheheh~

 

*** naseb la si sembang kemas….memang da kalah dalam pertarungan nih..haha

*** ini adalah automatik entry….time ni mungkin IQ tengah…hehe..paham2 ler~

You Might Also Like

9 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. tuh dy.. dah mulakan serangan nampak.. hahah~

    ReplyDelete
  2. hahahaa!! si smbang kemas mau perang, so..kita perang..muahaha!

    ReplyDelete
  3. tengok gamba da tau,dengan selamba je aku terima serangan ko.kah3

    ReplyDelete
  4. siot~ aku nak buat ko terbaring tapi macam xjdik sgt~~

    ReplyDelete
  5. hahahha!!!! suka komen SK..kah3

    ReplyDelete
  6. nad~ nad sokong SK ke? ish!

    anyys~ haha! jom2~~!! hahaha

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers