bEtApA kEcEwAnYa

12:49:00 PM

benarkan IQ berbahasa AKU untuk entry ini..sebab ini yang IQ rasa..depressed!

kecewa
sangat kecewa
dengan diri aku sendiri!
aku tak dapat jadi yang terbaik dalam hidup aku sendiri!
aku gagal!

aku tak dapat nak faham
aku tak dapat nak kuasai
aku tak dapat nak belajar
geram! kecewa! dengan diri sendiri!

susah kan jadi manusia bodoh?
tiada siapa nak kawan..
duduk sorang-sorang
ada siapa nak bantu?
da ajar beribu kali pun still bodoh..
sebab tak paham-paham
sebab aku bodoh la aku tak paham!

damn! benci bila semua ni berlaku!
nak melolong di mana???
nak memekik di mana??

I’m back to my old one..full of depressed..

mula untuk menangis lagi…
betul-betul benci!
benci menangis sebab hal seperti ini~

hated that!

***stop! calm yourself…damn!!

You Might Also Like

4 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. nme ni dear,...??
    ni mesti pasal study kan,..
    mmm,..aqpon de gak mengalami bnde yg sama,,..
    sbr yer,..~

    ReplyDelete
  2. lek r iz.. bawak besabar.. xbest tension2.. hee3 jgn dipikirkan sgt

    ReplyDelete
  3. seem i'm too studpi being here~~

    ReplyDelete
  4. Kurangkan apa yang rasa boleh dikurangkan..atur masa kembali..
    Ingat kata2.."Jika kita lakukan apa yang kita selalu lakukan, kita akan dapat apa yang kita selalu dapat"..so try buat transformasi sekarang. Masih ada masa...perjalanan kedepan semakin mencabar.

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers