MaJLiS kAhWiN sEnIor (yUs & fAtImAh)

1:13:00 PM

seperti yang dijanjikan, IQ nak letak gambar kahwin senior IQ yang kawen baru-baru nih..disebabkan diaorang baru upload malam tadi, so..IQ baru nak letak lam blog sekarang…

tempat : rumah alumni, UTM JB
tarikh : 26 Februari 2011

buah tangan untuk semua…sila la menatapnya~

berarak..kompang dipalu~~pengantin malu! moga bahagia ke anak cucu!

masuk dalam dewan hape ntah…luper da nama dewan tu~

antara ahli kelab yang datang..tu pun ada yang berdiri..baru sampai~~

ini IQ dan kawan-kawan…pengantin sampai kitaorang tengah melantak lagi~~ hehe~

tak sabar punyer pasal, tengah pengantin makan pun nak ambik gambar ramai-ramai~

ramai tak? hehe..ni pun ada lagi yang tak datang..datang lambat..SRC..always together~

antara alumni yang sampai lambat! korang lambat tau tak! hehe..~tak per..janji sampai~

bersama-sama pendaki terhebat~ cuba zoom ke kaki pengantin lelaki..lihat kasut apa dia pakai..tau la minat outdoor..sampai kawen pun nak pakai kasut sport..kitaorang da berdekah da gelak bile yus pakai kasut nih..adooooyaaaii!!

pesanan buat yus!

  • jaga fatimah baek-baek
  • ko da jadi laki orang..jangan buat cam budak-budak agi..tak ley usha awek da pasni!
  • didoakan agar kekal berkekalan hingga ke akhirnya
  • cepat-cepat la dapat baby..nak tengok ciri-ciri kebapaan ko plak..haha!

ok…da habes! siaran sudah habes..weeeee~~

see ya!

photo : credit to wak..[IQ tau nih gambar wak…lalaalaa~~]

***nak berangan jap..bila la turn IQ lak nih..lalalalaala~~

You Might Also Like

4 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. sapa mereka ni?..ak x pnah nmpk pun.

    ReplyDelete
  2. mmg ko xnah nampak~ dorang ni ahli & alumni kelab rekreasi UTM~~ berlainan kolej semuanya~~

    ReplyDelete
  3. ape nie..ade link aku lak!!

    ReplyDelete
  4. bese ar~~ bagi la link kt blog ko..bg up trafik..tu pun xnak ke? hehe

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers