kErEtA pUn AdA bUlU mAtA!

6:42:00 PM

tak percaya? tengok nih!

carlashes

berminat nak letak kat kereta korang? hehe..klik di sini~~

eyelashes untuk kereta maybe lebih sesuai untuk kereta gegurl kan? IQ pun teringin la nak pasang bila IQ da ada kereta nanti..mesti cantek…pastu ada kereta milik sang kumbang lak minat..haha! macam cerita kartun lak…tapi nice kan? hehe~~ kereta bercinta dengan kereta..hehe~

ok…setakat ni dulu~

see ya!

*** ari ni IQ penat maen wall lagih..tapi masyuk…besh3~~

You Might Also Like

5 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. hakhak.kalau laki laki yang taruk menda ni kat keta dia.ape nanti orang cakap ek?
    :)

    ReplyDelete
  2. fadil~ kalau lelaki taruk kat kereta dorang benda ni, komfem orang cakap "nyah, i nak satu bley?"

    athirah~ belanja itu eyelashes buley, itu kereta saya punya..haha!

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers