jUmPiNg hIgH pHoTo CoNtEsT

4:13:00 PM

lihat! lihat! lihat la dunia! IQ join contest lagi! [macam tak der kerja laen kan IQ nih!] ok…ni adalah tagging oleh kawan jiwa IQ…azee salim..sila salahkan dia sebab dia la IQ join contest lagi! =P

okeh…tengok perkatan JUMPING itu? maknanya?? lompat laa!

lompat si katak lompat..

lompat la tinggi-tinggi…

cepat la adik cepat…

join contest ini!

haha..siap ada pantun lagi tu…waahh~~ da lame IQ tak berpantun…wink3..okeh..jangan nak melalut..ini entry pasal JUMPING HIGH PHOTO CONTEST..bukan pasal laen! fokus! fokus!

ok…contest ini dibuat oleh saudari tyra..

gambar yang IQ nak pertaruhkan adalah gambar ini!

IMG_5458

gambar ni diambik setahun yang lepas…diambik ketika berada di universitas sumatera utara, medan indonesia ketika program trans medan indonesia anjuran kelab rekreasi IQ…lihat mereka semua! pelbagai jenis lompatan yang dibuat..termasuk IQ..nampak IQ? tak nampak IQ maknanya korang buta! IQ depan sekali tuuu~~ haha! waktu tu masih pagi..sebelum aktiviti seterusnya, kitaorang ambik gambar ramai-ramai depan pejabat hostel dorang..apa ntah nama lam bahasa indon..lupe daa..haha!..besh moment! love to remember this~

okeh..ni kali kedua IQ join contest berkaitan lompat-lompat nih….first tyme masuk tak berjaya sebab saingan memang sengit! kali nih pun IQ rasa saingannya amat-amat sengit! tapi IQ tetap cuba jugak dan join contest ini! hehe

IQ mengetag diaorang yang power!

ok..setakat itu dahulu..ikotkan hati mau letak banyak lagi gambar lompat..tapi disabarkan hati sahaja..hee…

see ya!

*** nak berpantun lagi!

You Might Also Like

5 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. Gambar cunn !
    Tengs sebab join and goodluck dear !
    ;)

    ReplyDelete
  2. aku nk join...tp ko xtag aku pon....

    ReplyDelete
  3. adess,.mana lah nk cari gambau men lompat2 nihh,.btw thanx tag deat,.t az buat k,.wink,.wink,.

    ReplyDelete
  4. miss galaticos~~ alaa..join je..walaupun xkne tag..ok!

    muas~ ok syg! hehe

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers