Advertisement

Responsive Advertisement

KuLiAh SeM bArU

salam pada semua! apa khabar agaknya korang semua ari ni? terutama yang da masuk ke kampus pengajian masing-masing…kuliah da start ari ni bukan? amacam? besh? buat pengetahuan anda semua, kuliah aku pada ari ni da pun habes! huh? da habes?? besh bukan? sebelah petang aku tak der kelas daa…waa~~ masyuk~~ haha!

kelas aku ari ni bermula dengan subjek STATISTICS…dapat lecturer perempuan..namanya Dr. Fadhilah binti Yusof…macam besh je cara pengajiannya..lecture tadi tak dapat diteruskan sebabnya lecturer tak bawa laptop…so, postpone esok yer..esok ada kelas statistics lagi!

next kelas adalah kelas ethnic! orang cakap kelas ni membosankan sebab macam subjek sejarah..memperingati kembali subjek sejarah yang telah dipelajari time-time sekolah dulu..perghh~~ subjek yang aku tak brape nak suke sebab antara subjek yang aku sangkut adalah subjek sejarah..oh man! tak per..yang penting lecturernya cantik! bak kata farah la..”beshnye dapat lecturer cantik! mesti belajar pun seronok”…itu kata farah..kata aku? aku follow je..nampak macam menarik gak…kelas ethnic pun tak dapat diteruskan jugak sebab laptop tak leh nak connect dengan projector plak daa..macam-macam masalah plak..aishh~~ tak kan tak nak bagi belajar kot..haha~~ kelas habes awal dan setakat tu je kelas aku ari ni…sekian, terima kasih..

ok la..azan zohor telah berkumandang menandakan waktu solat zohor telah masuk waktunya..moh la kita berjemaah yer..stop di sini dahulu…see ya!

jadual

jadual yang macam heaven sem nih!

 

***weeeee~~

Post a Comment

0 Comments