sAmPaI dI bUmI kUdA KePaNg

11:30:00 PM

selamat sampai di bumi kuda kepang jam 7.00++malam tadi…terima kasih kepada siti al-aina omar kerana sudi menumpangkan aku pulang dan tidur berduaan dengannya pada malam ini.. [cess..ayat nak muntah!]

ok2..aku selamat tiba di sini…setelah meninggalkan rumah, baju, dan kasut kesayangan aku…haishh~~ tak der la…aku telah meninggalkan ummi, dan adik di rumah lagi…lagi dan lagi…sebak di hati namun dikuatkan jua…sardis..sardis..

sepanjang perjalanan aku adalah hampeh kerana aku duduk bersebelahan denagn seorang lelaki hindustan!! alaa..bukan dier sorang je..ada family besar tapi dier gak la duduk tepi aku..hurmm..pelancong yang berasal dari india bercakap hindustan..macam dalam citer hindusta lam tv tuu..haaa..cam tu…family ni tak reti duduk diam langsung..mentang-mentang la tengah melancong, bley lak buat bas ekspress tu macam bas persiaran…haishh..siap bergambar lagi..siap rakam video…siap tukar lampin anak…siap buat bising lagi…tu yang aku tak tahan tuuu…meletihkan kepala aku sebab tak dapat tidur dengan lena…

okeh la…mau tidur laa…letih~~empuknya tilam alai nih…selamat malam semua~~

 

***nak melancong pun respek la rakyat yang berada di sekitar..adoi~~

You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers