Advertisement

Responsive Advertisement

2010 mElAbUhKaN tIrAiNyA

salam satu malaysia pada semua warga malaysia..pada yang bukan warga malaysia, anda paham ke isi kandungan blog ini? wat2 paham la yer…saya di sini bukan mau jual obat mujarab atau pun ubat sakit puan, tapi mahu mengimbau kenangan-kenangan saya sepanjang 2010…hehe~

2010 memberi aku banyak erti dalam hidup aku apabila aku mengalami pelbagai masalah sepanjang tahun ini..namun berkat sabar dan kesungguhan dan jugak nasihat rakan taulan, aku gagahkan badanku untuk mengharungi cabaran dan dugaan hidup ini.. [ayat tak ley blah sekali lagi..sila sediakan baldi untuk preparation anda yer]

pada sesiapa yang mengikuti blog aku ni dari awal kemunculannya pasti tahu apa yang terjadi pada aku sepanjang tahun 2010 kan…yeahh~~ aku tahu siapa yang selongkar beg blog aku ni…tak lain dan tidak bukan..jeng jeng jeng…nama dirahsiakan demi keselamatan hidup insan terbabit…namun aku harap dia sedar yang aku maksudkan dia dalam cerita ini…paham-paham la sapa yer sebab sapa yang makan cili dia la nak cari air..kan3? nyway, aku salute pada dia sebab dia senior aku…aku pun follow gak dia..so..no hal kalu kitaorang tahu perkara tentang kitaorang antara satu sama lain..weyh!! sebagai kawan laaa..not more than that! full stop!

tahun ni aku rasa study aku paling teruk! ntah kenapa..well..untuk tahun baru yang bakal muncul…aku akan bertekad! untuk tidak seperti dahulu lagi! aku ingin mengubah cara belajar aku! aku ingin berubah! berubah!! berubah dan berubah!! iyaaaah!!penat untuk aku katakan lagi..aku rasakan tahun 2010 seperti berlalu begitu sahaja…tanpa ada apa-apa perkara penting yang berlaku…sampai aku sendiri leka dengan keadaan yang terjadi…astaghfirullahalazim~~

aku berharap…apa yang telah berlaku sepanjang tahun 2010 ini dapat dijadikan iktibar buat diri aku sendiri..tak perlu aku cakapkan pada orang lain..yang penting adalah diri aku! kehidupan aku! keluarga aku! insan yang aku cinta! insan-insan setia di samping aku! ye! mereka semua adalah segalanya bagi aku…aku tak mahu hampakan harapan mereka…aku mahu mereka lihat aku berjaya!

2010..selamat tinggal…selamat tinggal…selamat tinggal! semoga kenangan yang tercalit sepanjang 2010 menjadi kenangan dan pengalaman termanis dalam hidup aku…

faroutfallbannercopy

“2010! selamat tinggal!”

 

***mengimbau masa lampau..2010…selamat tinggal sayang… sob sob… T_T

Post a Comment

0 Comments