rInDu SeRiNdU-rInDuNyA!!

6:50:00 PM

currently miss them alots!

 

DSC01969

DSC00249

DSC08221

DSC08257

DSC08227

DSC00372

 

ok..muka-muka comel mereka membuatkan aku bertambah rindu! huaaa!! mau balik!!!

 

along da bertanya bila nak balik..owh..along sekarang berada di rumah, ambik kebenaran hubby dia untuk tinggal di terengganu selama tiga minggu..so, aku mesti balik! aku mau tengok perut along aku yang makin membesar! tak sabar menunggu kehadiran anak saudara yang pertama~ indahnya!! da lahir nanti nak ajak anak saudara aku naik gunung..baru mencabar!

tak der kerja nak bawak budak tu naik gunung…belom tentu abah ngan mak dier bagi kan?

hehehe.. along pun berkata : kueng asam tok cik!! [ok..tu panggilan manja along terhadap aku..nice kan?]

 

aku akan pulang jua nanti..nantikan kepulangan adikmu @ kakakmu @ anakmu ini!!!

 

*** balik kampung..wohoowoo..balik kampung..wohowoo..balik kampung…hati girang!!!

dey!!! ada satu paper lagi laaa!! adesss~~ =.=”

You Might Also Like

3 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. wahh...!! me too.. miss my family.. and you..!! hee.. love you..!!

    ReplyDelete
  2. wahh...!! me too.. miss my family.. and you..!! hee.. love you..!!

    -insan biase-

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers