i KiLL yOu!

10:30:00 AM

perghh!!
tajok tak ley blah
bese ar..tu la key nak up traffic...
tapi ada plak yang salah anggap dengan tajuk entry aku sebelom nih..haihh.. =.="

semalam semasa ngah lepak ngan kengkawan sambil menyantap di kafe
menonton berita utama di skrin besar..
kejadian bunuh membunuh semakin menjadi-jadi!
kan?
semalam je ada dua kes bunuh
ni yang aku tengok kat berita utama yang part akhir punyer

dua kes
1- ANAK tetak IBU sampai mati
2- mertua maut dibelasah menantu
[**klik utk berita lanjut]

perghhh~~ yang kes pertama paling menyayat hati...macam tak ada perasaan perikemanusiaan langsung~ anak boleh nak tetak ibu sendiri?? kenapa la manusia sekarang ni makin kejam..bunuh sana, bunuh sini...cess~ macam tak bertamadun! hubungan keluarga dilupakan, nafsu diri diutamakan! kasi bunuh aja ini orang la! [ emosi terlebih =.=" ]


aku makin takut ngan dunia luar, makin takut dengan hari kiamat yang semakin dekat aku takut dengan segalanya..

Ya Allah..ampuni aku..ampuni dosa kedua-dua ibu bapaku, dosa seluruh makhluk di alam ini....amin..yarobbalalamin~

petanda awal kiamat~ sumber..fb bob~

*** terasa macam malas nak ambik paper petang ini....hurmm.. =.="

You Might Also Like

2 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. manusia dah hilang sifat kemanusiaan..

    dunia sudah tidak selamat..


    jom g marikh. hahaha

    ReplyDelete
  2. jom~ tapi marikh selamatkah?? huhu~

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers