Advertisement

Responsive Advertisement

KoNtEsT..AkU pUnYa bEaR~~


walopon xnah menang contest..aku tetap nak mencuba masuk contest lagi! apatah lagi kali ni berkaitan sesuatu yang betol2 aku suka!!! bear!! oMG!! jgn tunjuk kat aku teddy bear yang kiut-kiut...aku pasti mau itu!!!

ok2..back to normal [ehem2..betolkn baju~~] jom layan jap!

tuan punyer blog di sini..
NOIEIZAN2U
" Tamat sudah kontest yang lalu..
kini tiba kontest yang baru..
siapa berani meh cuba dulu..
ada rezeki manalah tahu... "
(ni kata2 dari tuan punyer kontest!)


sape memang dia akan memiliki
"Teddy Bear"...
yang ada kat banner contest ni..
[perghhh!! syiokkknye!!!]


syarat syarat

- berikan satu nama yang CUTE untuk teddy di atas
- buat entry ringkas kenapa anda mesti MEMILIKI bear tersebut ( ringkas je jgn pjg sgt k )
- anda mestilah follower blog ni ( kalau belum tu.. sila2 ler )
- tag pada 2 orang kawan anda ( yg ditag tu mesti tahu mereka telah di tag )
- letakkan banner contest ni di entry anda tu
- dan jangan lupa letakkan link blog ini di entry tersebut
- then satu lagi paling bagus letakkan juga banner contest ini di sidebar blog anda yer
- jgn lupa tinggalkan link anda di ruangan komen di bawah ye


TARIKH TUTUP :

31HB OGOS 2010
(masa da suntuk!!!)

ok...sebagai rumusannye..inilah yg aku buat utk kontest ini!
NAME CUTE UTK TEDDY BEAR : PINKA BEARRY
kenapa saya perlu memiliki bear tersebut?? 
sebab saya gemarkan teddy bear sejak kecil lagi! 
saya tak boleh tidur tanpa bear dan mahukan teddy bear di sebelah saya..
biar la teddy bear tu sebesar mana, 
saya akan menyayangi teddy bear itu sepenuh ati saya! 
teddy bear sungguh cute bagi saya!
ngeeee~~



mau tag nabilala dan uzair suhud..hehe...


tammat suda~

Post a Comment

2 Comments

  1. ada ke orang nak bagi hadiah tapa masuk bertanding.. ramadhan...

    ReplyDelete
  2. ada~ klu ad yg baek hti...lbey2 lagi mse besday!

    ReplyDelete

Kata ibarat pedang yang tajamnya bisa membunuh lawan..
Kata-kata yang berhikmah menyedarkan kita...
- Bicara Kata, Inteam

(Nyanyi Ke Tu?)