21 JuLai...

12:34:00 PM

 
ari ni ari bersejarah...
buat insan-insan yang hamba kenali....
cewaaahhhh! 
bermadah plak hamba...
well..
yela..ari ni ari istimewa bagi insan-insan terpilih..
hamba malas nak bercakap panjang..
straight to da point ja k...

di sini hamba ingin mengucapkan 
selamat hari ulangtahun kelahiran buat bro keyo...
hari ni genaplah bro keyo 22tahun..
alaa..tak sampai setahun pon beza hamba dengan bro keyo kan..
huhuhu...
hamba mendoakan agar
umur yang telah meningkat ni
akan meningkatkan lagi tahap kematangan bro keyo...
kihkihkih..macam perli..tapi ianya benar..
hehehe...


kek buat bro keyo dan sesape yang sambut besday ari ni..
HEPI BESDAY!!

haaa..dis is bro keyo n his adik2 angkat baru..
hehe..adik angkat masa program kt perak tempoh hari..
adik kesayangan dier la tuh..
sampai hamba pown da lupe sebagai adik dier jugak
eeee..tak adil!!!!

___________________________________________________________________

kat sini aku nak wish pada seseorang yang sambut birthdaynye ari ni jugak...
walopon sudah tak bertegur sapa lama,
tapi hamba tak nak ketinggalan meng'wish' besday pada dier...

utk mohamad hazim aiman..
selamat hari ulangtahun kelahiran ke-21..
moge panjang umor dan dimurahkan rezki...
ikhlas dari hamba...
____________________________________________________________________

ari ni hamba tak banyak kelas sangat...
start kelas kol9...habes kol 11 pagi..
jap je kan...satu subjek je
CIVIL ENGINEERING MATERIALS..
syok kelas tuh...hamba suke sangat..
tak mengantuk..sebab lecturernye selalu buat hamba tergelak..
aloo...lecturer hamba da tua berumur ok..da kawen..
anaknya sebaya je ngan hamba...
tak ada unsur2 suke yang pelik okai...
muahahahaha...
tapi sayang...kelas materials hanya sekali seminggu..
campur dengan kelas tutorial satu jam...
adehhh~~

okai laa..hamba ada kerja lagi yang perlu diselesaikan..
till then...bubye~~
## hamba suka teddy bear di atas..sape nak bagi hamba teddy bear tuh??
muahahahaha..oh teddy bear..soo cute!!!!!!
[tetibe je sewel]

You Might Also Like

3 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. mtk kek ckt...
    huhuhu~~~!!!
    hepi bsday...
    :)

    ReplyDelete
  2. hepi befday la jangan lupo blanjo kenkawan makan cupcake

    ReplyDelete
  3. heheh...jom2..banje mkn kek coklat..urmmm..shedap2

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers