ThAt 's SpeCiAl dAy!!

12:39:00 PM

it's a special day..
utk adik kesayangan aku...
adik aku yang beza 12 tahun dari umur aku..
.dier yang paling muda dalam keluarga aku..
dan aku sayang dia...

moge terus dipanjangkan umo sayang..
acik sayang adik sangat2..
da besar nanti orang yang berguna kay!
jangan melawan kata2 umi dan abah..
belajar leklok...
acik sayang sangat2 kat adik!!!

petang ni kita kuar ek..umi banje...heheehe..
acik nak banje xde duit..
bese la..cuti2 nih..
lain kali acik banje plak kay!
ngeee~~~

adik nakal! pening aku melayannye..tapi acik sayang!


________________________________________________________________________

hari ni jugak hari ulangbulan ke-2 buat aku dan si dia...
da dua bulan kapel..rasa macam da lame..tapi baru dua bulan kan??
hahaha..
mungkin sebab da lame kenal..
tujuh tahun kenal tapi baru dua buan kapel..
lama betol sesi perkenalan tuh..
ngeh3!!
buat abg..
ayg cinta abang..
sampai bila-bila..
maafkan ayg..
atas salah silap ayg selama nih..
heee~~

SEKIAN

You Might Also Like

2 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

  1. tercari cari shout box..tak jupa laa...tinggal jejak kat komen je la

    ReplyDelete
  2. hehe..ada la syg..kt tpi tuu...ad dua ag tau..heee

    ReplyDelete

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers