TaGgiNg2!!

11:11:00 AM

credit to en.wawan wisely yg RAJIN nk kenakan aku..tapi xkesah la kn..yang penting aku layan..

1. Link and thank the person (s) who awarded you.
2. State 7 things about yourself.
3. Pass this to 15 bloggers [5cukup le..utk aku..haha]


This award is from [award keh?? xde pown..!!]
wawan a.k.a. hazwan zakaria
mekaceh bebanyak yer der..ko memang xde kerja..!!

Random # 1
Izyan Balqis..nice name given to me...
as my siblings got too!
my adek badek pnye nama mesti ad huruf Q ...
itu wajib!
**menjadikan nama adek badek aku unik! ngeh3

Random # 2
i love orange!!
ntah bila minat..sejak form 3 kot..
disebabkan sum1..
tapi minat tu jadi minat yang semulajadi dalam diri aku..
dan aku gila barang2 yang berkaler oren!
OMG! habes sume aku sapu..!!

Random # 3
aku pencinta alam..heh! iye ke??
betol laa..aku sukakan rekreasi..
ato lebih senang cakap, aktiviti luar..
menenangkan minda..dan enjoy!!
tu sebab aku join kelab SRC UTM..
Student Recreation Club UTM..
i lap u my club!

Random # 4
aku ni nampak je brutal,ganas, garang dan sewaktu dengannya..
tapi hakikatnya...kawan2 baek aku je tau..

aku sensitip..cepat nangis..
huaaa!!! acah jek..

Random # 5
suka tengok keluarga bahagia..
sebab tu harapan aku dari kecik..well..bukan xbahagia sekarang..
there's sumthin wrong here..

juz keep in silently..
hurmmm..


Random # 6
aku nak bawak umi naik haji..
aku nak kumpul duit banyak2..
aku nak buat macam2...
hanya untuk umi...dan adek badek yang lain..

Random # 7
aku nak berjaya...
nak dapat kelas pertama bila da grad
aku tahu itu perlukan usaha yang keras..
tapi aku akn cuba jugak!
sebab itu yang aku mahu!
habes da..kne bagi kat org len plak...
aku bagi pada mereka2 nih...

You Might Also Like

0 Orang Ada Pendapat Diaorang....Korang?

Komen Komen Sikit XD

n

Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers