Advertisement

Responsive Advertisement

iT's OvEr!!! bUt I mIsZ tHeM..


26hb april hingga 4hb mei...aku kne g survey camp...well...aku da gtau dlu kn...nyway, first impression aku terhadap kem nih..BEGITU MENYEKSAKAN coz kne berpanas dari pagi hingga petang...betol nih! xtpoo pown..terok kn bunyinya?? hurmm..menghitamkan kulit aku yang baru nak putih nih..adehhh~~

but..in the end of this camp, aku baru sedar ke'best'an dier! begitu berharga bagi student civil engineering macam aku nih...bukan senang nak dapat peluang mempelajari sesuatu dengan lebih real! itu yang aku dapat bila di penghujung kem nih...aku dapat ilmu dan pengalaman yang berharga yg xkan aku dapat di mana2...thanks to UNIT UKUR FAKULTI KEJURUTERAAN AWAM coz menjadikan khemah ukur ini sebagai subjek wajib utk lulus..xrugi beb gi sane..juz dapat adiah sampingan je selepas lulus subjek nih..huhuhu...kulit itam dan bdan jadi makin kurus!!

aku group 10 yg diketuai oley amin[kechik], jat, inayah, chong dan jugak shar...besh sgt dpt ahli kumpulan cam dorang nih! begitu berpengalaman..ngeh3 [iye ke??] well..aku senang kerja ngan dorang walopon aku selalu skip wat kerja..[jahat tol aku nih!]..n dapat merasai saat getir bersama..[ayat xley bla tol!]..but truly i said that..i happy to work wit u guys! love it!

sebelom nih, group dua ni belom ada pape program yang menjalankan aktiviti bersama..ini first time join skli dan dua2 seksyen ini mula mengenali antara satu sama lain..besh3...aku dapat nak kenal sape2 yg aku xkenal ag kn..haha...misz them!

N..ada satu perkara yg kurang enak bagi aku...kt kem nih, aku digelar dengan satu nama yg kurang aku gemari.. BALQIS..well, bukan aku xsuke terus tapi balqis tu cam lembut sgt laa..kdg2 aku rasa cam xlyak je aku dipanggil ngan nama tuh...da la panggil aku balqis, pastu cakap aku brutal + ganas lak...mana seswai beb...nak kta aku brutal, pggil la aku izyan...bru besh..balqis tuh nmpak lembut sgt..btol x??? hurmmm

pape pown, i really misz all the time there now! rindu nak nyanyi lagu keunggulan terbilang pagi2...rindu nak gadoh ngan jat n amin...[coz dorang la yg gatai panggil aku balqis!]..enjoy da camp! n btol kata PA aku [prof mohd for]..xkan ada sapa yg kata survey camp tu xbesh! n i agree 'bout that! 2thumbs up..means...I LIKE!! HAHAHA...


heh..ni baru 3keping aku upload..mahu lihat lagi??...klik di sini..


Post a Comment

0 Comments