Advertisement

Responsive Advertisement

bALiK kAmPoNg!!

sume orang da balik kampong...aku sorang je belom...tapi da puas hati dan bley le nk senyum sekarang...coz aku da berada di negeri terchenta,...negeri Terengganu Darul Iman..asal aku xsebut sal umah aku??coz aku xsampai umah agi...aku ada kt umah atok aku.. sampai di dungun dalam kol6 petang tdi..awal2 lagi aku diarahkan untuk dropkn dri aku di dungun..coz my family aku balik kampong atok aku..atok aku ni yang sebelah abah aku...aku lahir pown kt dungun...kt umah atok...cuma menetap je kat kuala terengganu...

nyw
ay, mse aku nak turun dari bas tadi..aku bengang dengan pak cik drebar bas nih.. da gitau awal2 sruh berenti kt stesen petronas depan skolah sains tu, dier xberenti plak.. KENAPA??? sebab dier bergayut kt tepon...dok asik sangat kan bercakap sambil memandu... HAAA!! ni la salah satunya punca kemalangan jalan raya berlaku...silap drebarnye bergayut kat tepon...kalu naseb xbek camne?? hurmmm..pikir-pikirkanlah....

along, umi dan adik asyraf sambut aku dgn lagak terbabas kereta sebab xnmpak aku..heh!! agak sengal di situ..that's my sis...okai..shopping jap..pastu bru balik umah tok... lepas isya' tadi ada majlis kesyukuran...my cousin, amalia hasyati..[eh...btol ke nme dier nih??] dier dapat gi matrik penang dn akan bertolak ke sne ari ahad nih...sorang telah mengikut jejak langkah aku...coz sebelom nih xde pown yg ambik matrik..first2 pown aku laaa...then bru dak sorang nih...hurmm..okai laa...terpanjang plak aku menulis kali nih..banyak perkara yang aku nk kongsikn dengan korang..bese la kan..nyway...wishing u hepi holidays!!!! see ya!!



Post a Comment

0 Comments