Advertisement

Responsive Advertisement

dA tErLeWaT..nYwAy HePi BeSdAy IzYaN bAlQiS..


besday sendiri pown xdapat nak spacekn utk blog terchenta..
huhuhu..
nyway..
pada tanggal
01/04/2010

untuk aku yang tercinta..(ehek..ehek)
Selamat Hari Ulangtahun Yang ke-21!!!
aku mahu umur baru nih..
aku dapat tingkatkan diri aku..
sebagai seorang anak..
sebagai seorang pelajar..
sebagai seorang insan..
yang
tett!!!!
mne ley gtau..
hak hak hak..
malu la bgthu cni...lalalala~~
wee..thanks pada yang ucap besday aku kt facebook n kt mesej..
thanks to all..
dun forget my family yg bgi adiah..hee..
maceh umi, along, ateh..
azim skli..
weee...
da ad nme utk patung nih..
name dier TIGER!!!!
woahhh!!
hahahaha..
chumil!!!!
maceh ateh n her pkwe..pejam



p/s: aku hargai pada seseorang tu walaupun lambat wish satu hari..penat aku tggu mesej dari dier tapi pagi tadi baru dapat..dier sengja wat camtu..sebab xnak aku ajak kuar bersama..thanks alot! pasni..saya xkan ajak ato msj awak lagi..jangan risau..sebab sy xkan kacau awak lagi..saya hargai awak atas segalanya..thanks!


Post a Comment

0 Comments