Advertisement

Responsive Advertisement

sElAmAt HaRi LaHiR mY sAyAnG aJaM...

mood>> berdebar
music>> listening to various music in my hp!

lagu jay sean - down menyanyi melodinye..
lihat pada skrin hp aku..
IEKA is calling..
hee..hati berbunga..
angkat panggilan..kedengaran suara yang jarang aku dapat dengar..
SI CILIK AJAM!!!
hee..kini aku tahu..
besdaynye pada ari tersebut..
huhu..mak cik ad wat makan2..makan laksa!!
beshnya!!
kenapa xgtau awal?? teringin nak balik perak lagi..
hari jadi ajam plak tu..aku mahu pulang!!
berbual ngan ajam, ieka, dan mak cik..
xketinggalan..abg amin..
pada awalnya xmao cakap ngan abg amin..
tapi mak cik paksa jugak..
relakan jugak sebab xmao mak cik pikir aku merajuk ngan abg amin ni lagi..
aku da lame melupakan sume tu..
bual2..ngan abg amin plak..aku salahkan ko..ko salahkan aku..wexx..
nyampah..haha..
nyway..nyampah2 pown aku sayang dier..
macam abg aku sendiri..
weeeee....

UTK ADIK AJAM YANG KAK IZ SAYANG SGT2 NIH..
HEPI BUFDAY SAYANG...
SORI..KAK IZ XTAU BUFDAY AJAM ARI NI..
MAAFKAN AKAK..
NANTI AKAK BELIKAN ADIAH..
AKAK POSKAN EK..
CAYUNK ADIK AJAM SANGAT2!!!
MUAXXXX..
RINDU KALIAN SEBESAR2NYA...
















Post a Comment

0 Comments