Advertisement

Responsive Advertisement

KaYuHaN kAyAk Di UjUnG mInGgU..

mood>>ngantuk..(ingatkn klas ade,upenye xde..huhu)
music>>cuma kamu - kangen band

Salam..huhuhu..aku ngantuk agi nih..tdo lwat smlm..huhuhu...ingtkn klas ad pgi nih..upenye xde...adehhh~~~..alkisahnye skrg nk citer ape yg berlaku ujung mggu lpas..nk je aku tulis awl2 tpi xde gambar utk dilampirkn..so..bru dpt sume smlm..dn skrg..aku mule mengarang tentangnya..bermule la sebuah kisah utk catatan hidup aku dn kengkawan...

pagi ahad (24 Januari 2010)...sume da pakat bangun awal..(wlopun sebenarnye bgthu mse yg awl dri septotnye...sori2)..ad aktiviti yg perlu dilaksanakan pada pagi tersebut..sume da mandi..tibe la mse utk bertolak ke tempat yg dijnjikn..sggah di meranti beli sarapan....lepak depan PK tunggu leader bagi arahan...
sume da berkumpul..senaman warm-up dilakukn dn introduction ttg asas kayak diberikan...xsabar nk msuk air..huhuhu...then,ambik padle n BA (buoyancy aid)..then..msuk air!!..aku naik kayak bersama anuar pada awalnye tpi dipisahkn atas sebab dua2 lom mahir lagi..starting kayuh pun ntah ke mne kayak kitaorg pergi..adehh~~..sedey jgak sbb aku dipisahkn..rse nk nangis je waktu tu...sob2.. T_T tpi xpe la..utk kepentingan bersama..then, lumba kayak..aku dn bibi(pasangan baru aku) bley diktakn laju jugak la sbb da ad keserasian kt stu..hahaha..da pndai da kwal kayak..well..starting main mmg la xmahir..lme2 ok pe..aku pn da pernah berakit..cume lupe arah ke kiri ato ke kanan yg mne stu...hahaha..xlepas lesen kayak..hahaha...besh2...aku sronok sgt dpt main kayak pda hri tersebut..abg keyo dgn shakira..paih ngan farah..wanie ngan muiz pda awlnye..tpi main tukar2 pasangan lak..ishh3...haha..then beralih tasik ke tasik..layan je..ade jugak sesi simbah menyimbah air tasik..asal ad kayak yg dekat pn aku xcaye da..takot kne simbah..org yg pertama simbah aku si anuar tu laa...xpuas ati dorhh..KEJAR NUAR!!!...dekat je ngan kayak dier..truk la dier kne..hahaha...puas2..sronok tgk dier mandi air tasik..tu laaa...knekn aku ag..yg lain pn kne gak..sume da mule basah...lpas ni mandi trus la lam tasik ni...sesi bergambar apebile alai ngan nadia sampai...sume pakat pergi ke tebing tasik..nk bergambar la katakn..huhuhu...then,pusing tasik lagi..part yg last skli aku pling aku xsuke..part sume kayak diterbalikkn..adooyai~~~ dimlekn org yg terbalikkn kayak --> capt tumbangkn kayak dier..nseb pasangan dier la tenggelam lam air dulu..elok je lps tu..kayak aku lak kne..adehh~~ mmg xadil..terlalu awl utk aku jatuh ke dalam air...siot2...da la BA aku xpasang leklok mse tu..adeh~~ mse jatuh tu aku hampir2 je nk lemas..sbb BA aku longgar..ssh nk seimbangkn badan lpas jatuh..apatah lagi aku ni xreti berenang..huhuhu..nti lemas..sape nk selamatkn?? sapekah?? hahaha...then...sume da ditenggelamkn..mase utk naik..penat2..hee..sesi berkenalan n post mortem...huhuhu..yg last skali..jom bergambar!!! posing sakan...pape hal pn..aku bahagia sgt hari tersebut..ntah kenapa...pephm je la..hahaha..ok..orait...kt bwah ad gmbr2 terplih utk tatapan blog terchenta....

sume berkumpul kt tebing..posing!!!
ambik...nk sgt..hahaha..simbah kt org ag...dush3!!huhuhu..*wit bibi..tenggelam..tenggelam!!!!sesi perkenalan..kne knal lagi ke??it's all about us..kayak day..salute!!!!wit anuar...sori..xambik permission ltak gmbr nih..u r my half partner for that day..it's the most memorable moment for me..thanks..my beloved friends ever..it's all about us too..love u..gambar poyos dri dorang..aku xtermasuk..hahaha..

Post a Comment

0 Comments