Advertisement

Responsive Advertisement

lUsA...KeJaPnYe MaSe bErLaLu...

mood>> layan..mcam bese..gler ad gok..
music>>
Down - Jay Sean Feat. Lil Wayne

salam.... HAH????tinggal dua hari lagi??? sedeynyeee...sem baru bakal menjelma..aku sedey nk tggalkn umah dn isinye...huhuhuhu..xley ke klu xblik?? tket aku mlm jumaat nti...da la xde sape kt utm skrg...wanie ngan farah msih brde di bandung..dier blik 13hb nti...xsyoknye..kalu ad dorg, bru syok..huhuhu..shian aku..da la kne tggal sorg2...xmo blik ag tpi kne blik gak...13hb nti lak ag meeting MTMJK..alaaaa...sedeynye aku..da la kne g sorg2...ape la naseb aku..
cuti sebulan macam xcuti lgsg..hee...sebulan tu beb..agak lame la jugak...kn3...tpi npe aku rse cam jap je..da nk msuk sem bru..
.mmg cmni kot khdopn kt u ni kn3...yelaa..aku mne prnh msuk u pn...mcm ruse msok kg la plak..hahaha...tpi aku xmudah brubah..aku thu ape aku buat..dn aku buat utk kbaikan aku dn kluarga aku jugak....kn3...aku nk berjaya..alamak! asal aku tibe2 jiwa lakni...mslh tol ar aku nih..hahaha..
orait la...mgkin ni last posting aku sblom blik utm ni...nti da smpai nti aku posting ag k...heee...

salam...

selamat tinggal umah aku dan isinye..
rindu sgt2...

Post a Comment

0 Comments