Advertisement

Responsive Advertisement

bUsAn..BuSaN...hUhU..

mood>> busan yg melampau..
music>> dangdut is the music of my country - project pop

salam....
adoooooyai..busan dorhh..duk umah xthu nk wat pe..huhu..hurmm...a
ku ngan kwn skulah aku >> dinie ader program utk ktorg..nk wat reunion..utk dak2 klas aku mse teknik dlu...da pgil sape yg terlibat..tpi ad gak yg xdpt dtg..xpe..yg pnting da pnggil..huhu...dinie tu ar..lme xjupe ktenye..3thun..mmg tmpoh yg agk lme..huhu...nyway..tgu saatnye nti..nti akn aku coretkn peristiwa tu di sni nti...insya-Allah..

orait..bru2 ni aku blik kg..well pok din aku nk bertunang rye ke2 nti (rye aji dorhh)...then, tok, umi n sdre mre yg lain pn g merisik la..tu la kesahnye blik kg ari tu..aku xg pn..mls la..nti leh tgk gak mse bertunang nti...siap jdi flower girl ag nti..hehehe...da set..aku nk pgang hantaran bunga rmpai..mmg aku sllu pgang bunga rmpai sjak dlu ag..hehe..wngi tau bunga rmpai tu...heee...xpe2..tgu da lihat...sesi beraye haji n bertunangan lak nti..heee...

on the way nk blik..lalala..blik kg!!

kt cni xbnjir pn seperti yg tv uar2kn tu...yg bnjit tu kwsan ulu trgnu je...umah aku dkat ngan kwsan pntai...tpi tu laa..asyik ujan je...sejuuuukkk!!!..huhuhu..perasaan mls nk mndi tu msti sllu main la lam kple..haha...umah aku bnjir?? x..air naik sket je sbb kwsan tmpat ltak kreta tu rndah sket...huhu..heee..orait la...time to out now...hee...nti time rye, aku posting lgi..ok..
sekian....


Post a Comment

0 Comments